DIY // HAIRSTYLE

Hihi, jeg lagde min helt egen hrfrisyre i dag, rett fra hodet mitt, og s tenkte jeg dele den med dere! (♥)

Det eneste du trenger er:
et strikk
to lange biter med garn, valgfrifarge(eller flere, om du vil)
langt hr (det gr sikkert an med litt kort hr ogs)

1. Lag en lav side-hestehale. 2. Knyt en av garn-bitene rundt strikket. 3. Gjr det samme med den andre. 4. Snurr garnet rundt og rundt hret ditt, slik at det blir kryss. Forsett til du har kommet s langt at du m knyte. 5. Knyt garnet. Lag gjerne en slyfe!

Og woila! Der har du en grei hrfrisyre som du kan bruke til alt mulig. Kanskje ikke s veldig passende for skole og slikt, men det bestemmer du selv! (♥)

Dette er frste gangen jeg har gjort noe snt (tror jeg), s jeg hper at dere liker den! (♥) Vil dere at jeg skal legge ut flere snne ting? Oppskrifter kanskje? Eller noe annet? (♥)

    Postet: 30.01.2013
  • Klokken: 15:24
  • Kategori: Tips & DIY
  • Kommentarer: 4
  • Copyright
POSTET AV:  Ingvild - Foto og hverdag med ME
30.01.2013   15:35
s stilig :D
POSTET AV:  Jorna
30.01.2013   15:44
Det var veldig fint! Jeg syntes det er gy med snne oppskrifter jeg, s jeg vil gjerne at du legger ut flere snne.<3
POSTET AV:  Julia
30.01.2013   17:28
h, s kult! Jeg liker veldig godt slike diy's og oppskrifter, som kom gjerne med det :)
POSTET AV:  Mamma
31.01.2013   22:24
S utrolig fint!!

Vil du si noe om "DIY // HAIRSTYLE" ?

Jeg er en 17 r gammel jente som gr p dyrelinjen. Jeg er glad i fotografi, og legger ut bildene jeg tar p denne bloggen. ♥

DESIGN

Grunnkoder: Eirin Halland. Resten er laget av Annika.