DIY // HAIRSTYLE

Hihi, jeg lagde min helt egen hårfrisyre i dag, rett fra hodet mitt, og så tenkte jeg å dele den med dere! (♥)

Det eneste du trenger er:
et strikk
to lange biter med garn, valgfri farge (eller flere, om du vil)
langt hår (det går sikkert an med litt kort hår også)

1. Lag en lav side-hestehale. 2. Knyt en av garn-bitene rundt strikket. 3. Gjør det samme med den andre. 4. Snurr garnet rundt og rundt håret ditt, slik at det blir kryss. Forsett til du har kommet så langt at du må knyte. 5. Knyt garnet. Lag gjerne en sløyfe!

Og woila! Der har du en grei hårfrisyre som du kan bruke til alt mulig. Kanskje ikke så veldig passende for skole og slikt, men det bestemmer du selv! (♥)

Dette er første gangen jeg har gjort noe sånt (tror jeg), så jeg håper at dere liker den! (♥) Vil dere at jeg skal legge ut flere sånne ting? Oppskrifter kanskje? Eller noe annet? (♥)

    Postet: 30.01.2013
  • Klokken: 15:24
  • Kategori: Tips & DIY
  • Kommentarer: 4
  • Copyright ©
POSTET AV:  Ingvild - Foto og hverdag med ME
30.01.2013   15:35
så stilig :D
POSTET AV:  Jorna
30.01.2013   15:44
Det var veldig fint! Jeg syntes det er gøy med sånne oppskrifter jeg, så jeg vil gjerne at du legger ut flere sånne.<3
POSTET AV:  Julia
30.01.2013   17:28
Åh, så kult! Jeg liker veldig godt slike diy's og oppskrifter, som kom gjerne med det :)
POSTET AV:  Mamma
31.01.2013   22:24
Så utrolig fint!!

Vil du si noe om "DIY // HAIRSTYLE" ?

Jeg er en 17 år gammel jente som går på dyrelinjen. Jeg er glad i fotografi, og legger ut bildene jeg tar på denne bloggen. ♥

DESIGN

Grunnkoder: Eirin Halland. Resten er laget av Annika.